Verkrijg nuttige informatie van uw klanten door middel van een online enquete.

Een online enquête is een hulpmiddel die u helpt om informatie in te winnen. Met deze enquête, kan u bijvoorbeeld te weten komen hoe klanten denken over uw bedrijf.

De online enquête is gericht naar meerdere personen. Dit kan uw volledige doelgroep zijn, maar ook een deel van uw doelgroep die geselecteerd werd aan de hand van een representatieve steekproef.

Wat klanten te vertellen hebben over webdesigner Publi4u uit Kortrijk

testimonial-greet
Greet GevaertGreet Gevaert uit Kortrijk getuigt
Ik ervaar de samenwerking als heel goed, er is een snelle opvolging bij de vragen die ik heb en ik krijg alle hulp die ik nodig heb
testimonial-dominique
Dominique VanderstraetenDranken Pauwels aan het woord
Hun passie en overtuiging tot het welslagen van de doelstelling waren de grootste redenen om met hen in zee te gaan.
chris-auto-center
Christ DerieAuto Center Harelbeke praat over onze samenwerking
We hadden slechts 1 afspraak nodig vooraleer ze bij Publi4U aan de slag gingen. Het eerste ontwerp was meteen raak! Een bewijs dat ze weten waar ze mee bezig zijn.
testimonial-bart
Bart De MalscheBart De Malsche van bouwbedrijf Qubo
Publi4u leverde ons een snelle, gebruiksvriendelijke site met een mooi design. En dit binnen de afgesproken termijn en budget.

Waaruit bestaat een online enquête?

Een online enquête bestaat uit open en/of gesloten vragen. Een gesloten vraag is een soort vraag waar u een keuze moet maken tussen vooropgestelde antwoordmogelijkheden. Een open vraag is een vraag waar er geen antwoordmogelijkheden zijn en de ondervraagde zelf een antwoord dient te formuleren.

De vragen moeten zorgvuldig opgesteld zijn zodat u nuttige informatie krijgt van de ondervraagde.

De voordelen van een online enquête.

  • U bespaart tijd: u verliest geen tijd met de verzending van de enquête en de verkregen data wordt automatisch verzameld.
  • Snellere respons
  • Goedkoper: er zijn geen verzendkosten en de arbeidsintensiviteit ligt lager.
  • Onmiddellijke data-analyse: de data wordt onmiddellijk na het invullen verzameld en geanalyseerd.
  • Gebruiksvriendelijker voor de ondervraagde: ze kunnen zelf kiezen wanneer ze de enquête invullen en het neemt minder tijd in beslag. Dit verhoogt de kans dat uw enquête ingevuld wordt.
  • Het vormgevingspakket is uitgebreider: er kan gebruik gemaakt worden van bepaalde foto’s, logo’s, enz.
  • Bij open vragen kunnen alle antwoorden zeker gelezen worden. Een papieren versie zorgt er voor dat handschriften dikwijls niet goed leesbaar zijn.  Het ontcijferen er van neemt heel wat tijd in beslag.

Op zoek naar een professionele uitgewerkte online enquête?

Communicatiebureau #company# kan u alvast helpen met het ontwikkelen van een online enquête zodat u ook op een efficiënte manier uw klanten kunt ondervragen. Contacteer ons op het nummer 056/32 32 01 of vul het contactformulier in.