Webshop laten bouwen

Kiezen voor webdesigner Publi4u is kiezen voor

  • U beheert zelf u website / webshop via gebruiksvriendelijke CMS
  • Hoge vindbaarheid in zoekmachines
  • Webshop koppeling met uw kassasysteem of facturatiesoftware
  • Persoonlijke service na verkoop

Enkele van onze realisaties

Webshop ontwerp online betaalmogelijkheden voor Avstables uit Izegem

We bedanken Avstables uit Izegem voor het vertrouwen en realiseerden een aanpasbare webshop met online betaalmogelijkheden.

Bekijk realisatie

Website met webwinkel voor Naaimachines Henk Feys uit Wevelgem

We bedanken Naaimachines Henk Feys uit Wevelgem voor het vertrouwen en realiseerden een website met webwinkel inclusief krachtige CMS.

Bekijk realisatie

Groothandel webshop met CMS voor Vandeburie uit Zwevegem

We bedanken groothandel Vandeburie uit Zwevegem voor het vertrouwen en realiseerden een groothandels webshop met CMS.

Bekijk realisatie

Webwinkel met online betaalmogelijkheden voor Mera-Petfood uit Amougies

We bedanken Mera-petfood uit Amougies voor het vertrouwen en realiseerden een webwinkel met online betalingen.

Bekijk realisatie

testimonial-dominique
Dominique Vanderstraeten Dranken Pauwels
Hun passie en overtuiging tot het welslagen van de doelstelling waren de grootste redenen om met hen in zee te gaan.
testimonial-greet
Greet Gevaert Leef & Eet
Ik ervaar de samenwerking als heel goed, er is een snelle opvolging bij de vragen die ik heb en ik krijg alle hulp die ik nodig heb
Henk Feys Naaimachines Henk Feys
Trots om samen te werken met Publi4u.  Ze staan altijd klaar voor een woordje uitleg (en een koffie...)

Een webshop starten lijkt voor sommigen 'piece of cake', maar toch mag u deze online activiteit niet onderschatten! Hieronder sommen we enkel vuistregels op die noodzakelijk zijn om een webshop te doen scoren.

Prikkel de koper met een aantrekkelijk design

Zorg voor een professionele én betrouwbare look en mensen zullen al snel geld uitgeven op uw website. Ook de mate van aantrekkelijkheid zal mee bepalen of men al dan niet zal kopen. Websites waar een kakofonie aan kleuren heerst, zal snel afgekeurd worden.

Vergeet niet dat kleuren steeds bepaalde emoties oproepen. Zorg daarom voor het juiste kleurgebruik zodat u de juiste gevoelens raakt.

Maak het bestelproces  zo eenvoudig mogelijk

Hou het kort en eenvoudig: op heel wat webshop is het bestelproces een punt waarop kopers afhaken en dit is zeker niet de bedoeling!

Toon daarom steeds de voortgang van het bestelproces zodat de koper weer hoeveel stappen er volgen. Dit motiveert bovendien de koper.

Beperk hiernaast de gegevens die men moet invullen vooraleer een bestelling kan geplaatst worden. Een vraag zoals 'Hoe heeft u ons leren kennen?' is nutteloos en zal alleen voor afhakers zorgen. Mochten er verplichte velden niet ingevuld zijn, vermeld dit dan ook duidelijk waarom het veld niet goed is ingevuld. Veelal verschijnt hiervoor geen boodschap terwijl dit toch wel een echte conversiekiller is.

Bied ook voldoende betalingsmogelijkheden om alle bezoekers daadwerkelijk hun bestelling te kunnen laten betalen.

Vermijd afleiding zodat de koper zich enkel hoeft te focussen op het bestellen zelf.

Plaats uw productpagina's hoog in Google

Door een goede zoekmachine optimalisatie (SEO) door te voeren kan u productpagina's hoog krijgen in de zoekresultaten van Google. En hoe hoger uw pagina in de zoekresultaten, hoe sneller u opvalt waardoor u gemakkelijker verkeer naar uw webshop kunt leiden.

Toon steeds de inhoud van het winkelmandje

Het is ontzettend belangrijk dat online shoppers ten allen tijde de inhoud van hun winkelmandje kunnen raadplegen. Zo kunnen ze nog eens zien wat ze willen bestellen, kunnen ze de aantallen veranderen of kunnen ze producten verwijderen.

Zorg voor een optimale klantenservice

Beantwoord mails steeds binnen de 48 uur want anders is uw klant weg. Hoe sneller u hen een antwoord kun bieden, hoe meer tevreden zij zullen zijn.

Wees transparant

Maak geen geheim van transportkosten of betalingsmogelijkheden. Klanten moeten deze informatie steeds kunnen zien, ook al is er geen sprake van een login. Bovendien zal deze transparantie een positieve invloed hebben op de mogelijke koper want hij zal hierdoor gemakkelijker vertrouwen in de webshop krijgen.

Telefoonnummer prominent aanwezig

Vergeet zeker niet om uw telefoonnummer op elke pagina op een prominente plaats te positioneren. Zo kunnen (potentiële) klanten gemakkelijk contact leggen bij vragen of problemen.

Een vermelding van telefoonnummer zal de webshop ook een meer betrouwbare uitstraling geven.

Een rendabele webshop laten bouwen?

Bij ons bent u aan het juiste adres! Dankzij onze jarenlange ervaring in deze sector bouwen wij webshops die renderen. Contacteer ons webdesignbureau #company# vrijblijvend via 056 32 32 01 of vul ons contactformulier in.

WhatsApp