Privacy-aanpak bij Facebook aangepast voor Facebookgebruikers

Facebookgebruikers kunnen vanaf nu hun privacy-instellingen tot in detail gaan aanpassen aan hun persoonlijke wensen. Zo kon je vroeger op Facebook via die instellingen bepalen wie toegang kreeg tot het zien van jouw persoonlijke informatie die je post. Zo had je de keuze uit iedereen of je Facebook-vrienden

Wat klanten te vertellen hebben over webdesigner Publi4u uit Kortrijk

Yoeri LefevreYoeri Lefevre van Yuna Wellness uit Marke getuigt!
Creatieve opmaak van stijlvolle websites, kwalitatieve communicatie, snelle respons, ...en dit alles aan een meer dan correcte prijs.
Steven Opbrouck uit Waregem getuigt!
Steven OpbrouckSteven Opbrouck uit Waregem getuigt!
Geweldige samenwerking en resultaat!Ik ben ontzettend tevreden met de diensten van Publi 4 You Webdesign.
Henk FeysHenk Feys praat over de samenwerking met Publi4u
Trots om samen te werken met Publi4u.  Ze staan altijd klaar voor een woordje uitleg (en een koffie...)
Anne Vertongen van B&B Au Grenier aan het woord
Anne VertongenAnne Vertongen van B&B Au Grenier aan het woord
We hebben reeds jarenlange een vlotte samenwerking.  De professionele inbreng van het team die een duidelijke meerwaarde aan de website heeft gegeven.

Verschillende aanpassingen

Vanaf nu is dit grotendeels volledig aangepast want vroeger was het heel tijdsrovend om je vrienden in verschillende groepen in te delen. Nu wordt dit allemaal kinderspel !

Het is zo dat je nu heel gemakkelijk zal kunnen kiezen tussen iedereen op het internet, enkel je Facebook-vrienden of slechts een deel van je vrienden die je in een groep hebt gegroepeerd. Vanaf je iets op het internet wilt posten of beter gezegd op Facebook zal je kunnen kiezen met wie je deze informatie wilt delen. Zo kun je gemakkelijk selectief te werk gaan zodat je bijvoorbeeld bepaalde foto's kunt verbergen voor je ouders, enz.. 

Het gaat dan ook niet alleen om zaken die je op Facebook wilt plaatsen maar ook over je persoonlijke informatie die je instelt. 

Invloed op het taggen van foto's

Zodat je toch nog wat invloed hebt op het getagd worden op bepaalde foto's die je vrienden wel leuk vinden heeft Facebook hun instellingen daarvoor ook aangepast. Momenteel bleef je redelijk machteloos wanneer je getagd werd in een foto en kon je er niet veel aan doen. Maar nu is dit verleden tijd daar je eerst toestemming moet geven om getagd te kunnen worden in en foto

Deze nieuwe aanpak van Facebook moet de gebruikers nog meer beschermen en hen de keuze geven om hun instellingen te personaliseren. 

Concurrentie ?

Grotendeels is deze vernieuwing gestuurd om de concurrentie te onderdrukken. Google+ bood aan hun gebruikers gepersonaliseerde privacy-instellingen aan. En dit door de gebruikers de opties te geven om vrienden in groepen of beter 'cirkels' in te delen en ook door zelf te kiezen wat door wie mag gezien worden. 

Voor uw bedrijf of handelszaak een eigen Facebook pagina aanmaken?

Beschikt uw bedrijf of handelszaak nog niet over een eigen Facebook pagina, dan wordt het hoog tijd om webdesignbureau #company# te contacteren.  Wij koppelen de CMS van uw website aan uw Facebook pagina.  Op die manier verschijnen de zaken die u via de CMS inbrengt automatisch op uw pagina.  Zo bespaart u enorm veel tijd! Contacteer ons per telefoon via 056 32 32 01 of vul het contactformulier in zodat wij u kunnen contacteren.

 

Gerelateerde artikels

Belangrijke sociale media KPI's

Belangrijke sociale media KPI's

Steeds meer zetten bedrijven sociale media in binnen hun marketingstrategie. Deze bedrijven willen bijgevolg kunnen nagaan welke resultaten het gebruik van deze nieuwe kanalen opleveren. Sociale media KPI's (key performance indicators) zijn hierbij onmisbaar!

Call-to-action knop op uw Facebook pagina

Call-to-action knop op uw Facebook pagina

Sinds kort kent de sociale netwerksite Facebook een nieuwe functionaliteit: de CTA of call-to-action knop. Hiermee kan u gebruikers gemakkelijk aansporen om een bepaalde actie uit te voeren.

Nieuwe praten over indicator voor Facebook

Nieuwe praten over indicator voor Facebook

De laatste tijd introduceerde Facebook allerlei veranderingen. Deze nieuwste verandering is de ‘praten hierover’ (talkin about) indicator. Deze indicator zou één van de belangrijkste kwaliteitsindicators gaan worden. Facebook zou graag meer aandacht besteden aan het binnenbrengen van nuttige berichten van een hoge kwaliteit.