Campagne voeren op LinkedIn

Het grootste zakelijke sociale netwerk LinkedIn kan eenvoudig ingezet worden als marketingtool. LinkedIn beschikt zelf, net zoals Facebook, over een advertentieprogramma.

Wat klanten te vertellen hebben over webdesigner Publi4u uit Kortrijk

Bart De Malsche van bouwbedrijf Qubo
Bart De MalscheBart De Malsche van bouwbedrijf Qubo
Publi4u leverde ons een snelle, gebruiksvriendelijke site met een mooi design. En dit binnen de afgesproken termijn en budget.
Frank Lagae praat over onze samenwerking
Frank LagaeFrank Lagae praat over onze samenwerking
Publi4u heeft perfect kunnen realiseren wat Immo Lagae verlangde. Zij slaagden erin een professionele en toch klantvriendelijke website te creëren.
Donald DoornaertDetagroup getuigt over de samenwerking
Ik kreeg duidelijke antwoorden op mijn vragen en voelde algauw dat er geen loze beloftes gedaan werden.
Greet Gevaert uit Kortrijk getuigt
Greet GevaertGreet Gevaert uit Kortrijk getuigt
Ik ervaar de samenwerking als heel goed, er is een snelle opvolging bij de vragen die ik heb en ik krijg alle hulp die ik nodig heb

LinkedIn Sponsored Updates

Sponsored Updates

Dankzij gesponsorde updates kunnen bedrijven zakelijke content zoals blogs, video's, productnieuws, presentaties,... promoten via het nieuwsoverzicht van de LinkedIn gebruiker. Voor een bedrijf is dit zeer handig aangezien men hiermee heel wat mensen bereikt en men in contact komt met nieuwe doelgroepen. Deze 'sponsored updates' bieden u eveneens de mogelijkheid om na te gaan hoe uw advertentie eruit zal zien op mobiele toestellen zoals smartphone en tablet.

Een gesponsorde update kan geliket en gedeeld worden. Ook kan men onmiddellijk aanklikken of men het bedrijf wenst te volgen.

Deze gesponsorde updates kan u inzetten op basis van CPM (kosten per duizend weergaves) of CPC (kosten per klik). Bedrijven kunnen bovendien updates in 20 talen en in 200 landen promoten.

Voordelen op een rijtje

  • groter bereik aangezien ook niet-volgers de update zullen zien
  • realtime statistieken om de effectiviteit na te gaan
  • niet-volgers kunnen via de gesponsorde update onmiddellijk uw bedrijfvolgen
  • sponsored updates bieden segmentatiemogelijkheden
  • updates te zien op mobiele toestellen

Gesponsorde content op LinkedIn

Meer info of advies nodig omtrent uw sociale media activiteiten?

Social media expert #company# is uw ideale partner! Contacteer ons vrijblijvend via 056 32 32 01 of vul ons contactformulier in. Onze sociale media opleidingen zullen u heel wat helpen!


Gerelateerde artikels

3 signalen die aantonen dat je sociale media strategie het niet zo goed doet

3 signalen die aantonen dat je sociale media strategie het niet zo goed doet

In de wereld van sociale media kan je als onderneming te sociaal zijn, of niet sociaal genoeg. Hoe kan je erachter komen of dit van jou op toepassing is? Hieronder vindt je drie signalen die aantonen dat jouw sociale media strategie niet zo goed werkt.

Ontdek Google+

Ontdek Google+

Google Plus wordt zeer vaak gebruikt door ondernemers omdat ze via deze sociale netwerksite gemakkelijker lokaal en online vindbaar zijn. Bovendien kunnen ze er eenvoudig segmenteren, hangouts organiseren, communities vormen, evenementen aankondigen, enzovoort. Maar wat is Google Plus nu precies en welk nut heeft het voor u?

Google+ recensies verzamelen op uw Google plus pagina

Google+ recensies verzamelen op uw Google plus pagina

Door het internet en de komst van sociale media heeft de burger meer dan ooit de macht in handen om een invloed uit te oefenen op uw marketing. Wat vrienden over een bepaalde onderneming vertellen, heeft een invloed op hun perceptie over het bedrijf. Recensies kunnen dus gezien worden als een krachtige, virale marketingtool.