Bereik uw klanten en prospecten met een professioneel opgestelde nieuwsbrief.

Voor velen is de nieuwsbrief een ouderwetse manier van communiceren. Dit is vooral te wijten aan de opkomst van de sociale netwerken. Maar niets is minder waar, het gebruik van de nieuwsbrief blijft nog altijd een efficiënte methode om klanten en prospecten te bereiken.

Wat klanten te vertellen hebben over webdesigner Publi4u uit Kortrijk

Yoeri LefevreYoeri Lefevre van Yuna Wellness uit Marke getuigt!
Creatieve opmaak van stijlvolle websites, kwalitatieve communicatie, snelle respons, ...en dit alles aan een meer dan correcte prijs.
Steven Opbrouck uit Waregem getuigt!
Steven OpbrouckSteven Opbrouck uit Waregem getuigt!
Geweldige samenwerking en resultaat!Ik ben ontzettend tevreden met de diensten van Publi 4 You Webdesign.
Henk FeysHenk Feys praat over de samenwerking met Publi4u
Trots om samen te werken met Publi4u.  Ze staan altijd klaar voor een woordje uitleg (en een koffie...)
Anne Vertongen van B&B Au Grenier aan het woord
Anne VertongenAnne Vertongen van B&B Au Grenier aan het woord
We hebben reeds jarenlange een vlotte samenwerking.  De professionele inbreng van het team die een duidelijke meerwaarde aan de website heeft gegeven.

Laten we eerlijk zijn, het opstellen van een nieuwsbrief is tijdrovend maar het resultaat loont de moeite. Een nieuwsbrief biedt voordelen die de hedendaagse methodes niet hebben.

Enkele redenen waarom uw bedrijf moet kiezen voor een nieuwsbrief

  • Een nieuwsbrief creëert loyaliteit.

    Als uw nieuwsbrief de nodige creativiteit bevat en inhoudelijk interessant is, dan kunt u ervoor zorgen dat mensen uitkijken naar uw nieuwsbrief.

  • Een nieuwsbrief is een gekend communicatiemiddel

    Iedereen kent de nieuwsbrief. Wanneer bezoekers op de hoogte willen blijven van de laatste nieuwtjes over uw bedrijf weten ze wat te doen: “inschrijven voor de nieuwsbrief”.

  • Een nieuwsbrief creëert vertrouwen

    U kunt een band opbouwen met de ontvangers van uw nieuwsbrief als u uw nieuwsbrief op een consequente manier verstuurd. Bijvoorbeeld wekelijks, maandelijks. Als u deze tip in acht neemt zult u merken dat u vaker een antwoord krijgt op uw nieuwsbrief.

  • Een nieuwsbrief lokt reactie uit

    Wanneer u gebruik maakt van links, zorgt u automatisch voor meer verkeer naar uw website. Mensen klikken vaker door om zo meer informatie te verkrijgen over een bepaald gegeven.

  • U kunt de reactie op uw nieuwsbrief gemakkelijker analyseren

    U kunt op een eenvoudige en snelle manier de reactie op uw nieuwsbrief meten. Daaruit kunt u afleiden waarin de ontvangers geïnteresseerd zijn. Met deze gegevens kunt u uw nieuwsbrief verbeteren.

Ontdek zelf de voordelen van een professioneel opgestelde nieuwsbrief!

Communicatiebureau Publi4U helpt u bij het opstellen van een professionele nieuwsbrief zodat u uw klanten en prospecten op een creatieve manier kunt bereiken. Contacteer ons op het nummer 056/32 32 01 of vul het contactformulier in.


Gerelateerde artikels

Lead generation: uw website gebruiken om Leads te genereren

Lead generation: uw website gebruiken om Leads te genereren

Leads zijn enorm belangrijk in het proces om nieuwe klanten te creëren. Een lead is een prospect de interesse toont in uw bedrijf. U kunt deze interesse afleiden uit een bezoek aan uw winkel, maar dit kan ook via uw website.  Via bijvoorbeeld een analyse van zoekopdrachten in Google Analytics kan u afleiden op welke woorden prospecten uw site terugvinden.

Wat is Google AdWords?

Wat is Google AdWords?

U heeft het vaak al zelf tegengekomen wanneer u bepaalde zoektermen ingeeft in de Google zoekmachine. Bovenaan en rechts van de organische zoekresultaten worden zoekresultaten op een aparte manier weergegeven, ze springen namelijk onmiddellijk in het oog!

Webshop: shoppen op internet populair

Webshop: shoppen op internet populair

In België vinden steeds meer mensen hun weg op internet. Niet enkel om informatie over producten of diensten te zoeken, maar eveneens shoppen op internet zit in de lift. Het kopen van producten via een webshop wordt e-commerce genoemd. In België is het verkoop of afstand, distance selling, via een webshop in 2007 met maar liefst 46 procent gestegen.