Zoekmotoren

Stel u even voor dat er op het internet geen zoekmotoren aanwezig zouden zijn. Indien je bepaalde websites zou willen opzoeken die handelen over een bepaald onderwerp zou dit onmogelijk zijn. Als je zou willen dat mensen langskwamen op jouw website zou jij persoonlijk al deze mensen de url naar jouw website moeten doorgeven.

Wat klanten te vertellen hebben over webdesigner Publi4u uit Kortrijk

Yoeri LefevreYoeri Lefevre van Yuna Wellness uit Marke getuigt!
Creatieve opmaak van stijlvolle websites, kwalitatieve communicatie, snelle respons, ...en dit alles aan een meer dan correcte prijs.
Steven Opbrouck uit Waregem getuigt!
Steven OpbrouckSteven Opbrouck uit Waregem getuigt!
Geweldige samenwerking en resultaat!Ik ben ontzettend tevreden met de diensten van Publi 4 You Webdesign.
Henk FeysHenk Feys praat over de samenwerking met Publi4u
Trots om samen te werken met Publi4u.  Ze staan altijd klaar voor een woordje uitleg (en een koffie...)
Anne Vertongen van B&B Au Grenier aan het woord
Anne VertongenAnne Vertongen van B&B Au Grenier aan het woord
We hebben reeds jarenlange een vlotte samenwerking.  De professionele inbreng van het team die een duidelijke meerwaarde aan de website heeft gegeven.

Het internet heeft zijn succes te danken aan zoekmotoren

Kortom een belangrijke factor in het succes van het internet zit hem in het bestaan van de verschillende zoekmotoren. Zoekmachines zorgen er namelijk voor dat gebruikers hun weg terugvinden in de grote massa informatie die het internet rijk is.

Er bestaan twee soorten zoekmotoren. De ene soort zoekmachines gaat zelf op zoek naar nieuwe content die ze kan vinden op het internet. Pagina’s worden geïndexeerd (toegevoegd aan een enorme database met alle websites die door een zoekmachine gevonden werden) De andere soort zoekmachine kijkt naar het onderwerp van een website en gaat zo zijn resultaten indelen. Gebruikers kunnen dan rond een bepaald thema alle websites die in de directory zitten opvragen. Deze directories worden vaak door gewonen mensen beheert en zijn daardoor vaak onvolledig.


Gerelateerde artikels

Touchpoints waarbij u klantenfeedback kunt vragen

Touchpoints waarbij u klantenfeedback kunt vragen

Als onderneming behoort feedback tot de belangrijkste info die u kunt verkrijgen. Wanneer we dit vanuit het standpunt van de klant bekijken, zijn bijvoorbeeld tevredenheidsenquêtes vaak het laatste waar ze zich mee willen bezighouden. Overrompel hen dus niet met mailtjes maar maak gebruik van enkele cruciale contactmomenten.

Uw bedrijfscommunicatie up-to-date

Uw bedrijfscommunicatie up-to-date

De wereld verandert constant, maar nog nooit is de verandering zo snel geweest. Spreken we de dag vandaag over communicatie, dan hebben we het vooral over digitalecommunicatie. Communicatiebureau Publi4U uit Kortrijk heeft een passie voor digitale communicatie en kan ervoor zorgen dat uw digitale bedrijfscommunicatie de plaats krijgt die ze verdient.

Natuurlijke en betaalde zoekmachineoptimalisatie

Natuurlijke en betaalde zoekmachineoptimalisatie

Sinds zit adverteren via zoekmachines in de lift. Deze vorm van adverteren wordt bestempeld met termen zoals zoekmachinemarketing, zoekmachineadverteren, bepaalde zoekmachineplaatsing (afgeleid van het Engelse paid search).