Website designer zet uw bezoekers aan tot actie!

Uw website staat online maar bezoekers worden niet automatisch klanten.  U dient bezoekers aan te zetten tot actie!  Website designer Publi4u helpt u nieuwe klanten te werven via uw online communicatie.

Wat klanten te vertellen hebben over webdesigner Publi4u uit Kortrijk

Bart De Malsche van bouwbedrijf Qubo
Bart De MalscheBart De Malsche van bouwbedrijf Qubo
Publi4u leverde ons een snelle, gebruiksvriendelijke site met een mooi design. En dit binnen de afgesproken termijn en budget.
Frank Lagae praat over onze samenwerking
Frank LagaeFrank Lagae praat over onze samenwerking
Publi4u heeft perfect kunnen realiseren wat Immo Lagae verlangde. Zij slaagden erin een professionele en toch klantvriendelijke website te creëren.
Donald DoornaertDetagroup getuigt over de samenwerking
Ik kreeg duidelijke antwoorden op mijn vragen en voelde algauw dat er geen loze beloftes gedaan werden.
Greet Gevaert uit Kortrijk getuigt
Greet GevaertGreet Gevaert uit Kortrijk getuigt
Ik ervaar de samenwerking als heel goed, er is een snelle opvolging bij de vragen die ik heb en ik krijg alle hulp die ik nodig heb

Wat doen bezoekers op uw website?

Bezoekers naar uw website halen via zoekmachine optimalisatie of sociale media is één ding.  Maar doen ze op uw website?  Welke pagina's worden het meest bekeken?  Op welke inhoud haken bezoekers af?  Kortom wat is voor de meeste bezoekers interessant genoeg om eventueel terug te keren naar uw website?

Via Google Analytics kan u heel wat informatie bekomen.  Maar er bestaan nog enkele handige tools waarmee website designer Publi4u kan nagaan hoe bezoekers zich op uw site gedragen.

Take 1: zet uw bezoekers aan tot actie!

Als website designer beginnen wij graag voorbereid aan het bouwproces van uw site.  Daarom maken we gebruik van een vooraf gedefinieerd stappenplan.  In de eerste fase doen we een uitgebreide analyse van uw behoeften en deze van uw doelgroep.  Daarnaast loeren we ook even bij de concurrentie en gaan we de sterke en zwakke punten van hun website na.

Aan de hand van deze informatie wordt in een tweede stap een structuurdocument opgemaakt.  Dit is een visuele voorstelling van de schikking van alle elementen die in uw website verwerkt zullen worden.  Cruciaal hierbij is om een aantal "Calls to action" te voorzien.  Dit kan eenvoudig door bijvoorbeeld de contactgegevens, inclusief een link naar het contactformulier, pertinent zichtbaar te plaatsen op elke pagina van uw website.

Als website designer leert de ervaring ons dat het belangrijk is om uw contactgegevens eveneens in de footer van uw website te verwerken.  Dit is handig als u over lange pagina's beschikt waarbij de bezoeker naar beneden dient te scrollen.  Stel dat hij na het bekijken van deze pagina uw wenst te contacteren, dan hoeft hij niet terug naar boven te scrollen om uw contactgegevens terug te vinden.  Hierbij kan een specifieke "call to action" onderaan elke webpagina interessant zijn.

Onderneem actie en contacteer website designer Publi4u

We nemen even de proef op de som!  Bent u na het lezen van bovenstaande informatie bereid om uw bezoekers aan te zetten tot actieContacteer dan vandaag nog website designer Publi4u per telefoon via 056 32 32 01 of vul ons contactformulier in, tot binnenkort?


Gerelateerde artikels

Linkbuilding: external linking: page rank van uw website verhogen

Linkbuilding: external linking: page rank van uw website verhogen

External linking of het zoeken van externe links die naar uw website verwijzen is erg belangrijk om de page rank van uw website te verhogen. Google houdt niet enkel rekening met het feit of een zoekwoord in uw website voorkomt. Om verfijnde SERPS (Search Engine Result Pages), zoekresultaten weer te geven houdt Googlebot eveneens rekening met het aantal links van uit externe websites die er naar uw website liggen. U kan het aantal externe links naar uw website verhogen door uw website aan te melden bij webdirectories, portaal sites,...

E-mailmarketing: dood of springlevend?

E-mailmarketing: dood of springlevend?

E-mailmarketing zoals die 10 jaar geleden gedaan werd, werkt tegenwoordig niet meer. Daar is iedereen het mee eens. Maar dit houdt niet in dat we e-mailmarketing volledig moeten afschrijven. Door de jaren heen zijn er heel wat veranderingen doorgevoerd op vlak van e-mailing waardoor e-mails nog steeds uitermate belangrijk zijn om klanten en prospecten te bereiken!

Hoe een goede internetstrategie gaan bepalen?

Hoe een goede internetstrategie gaan bepalen?

Een internet strategie begint veelal bij een concept, idee of product. En dit wilt u dan vervolgens op de markt brengen aan de hand van een website of webshop. #company# kan, rekeninghoudend met uw bedrijf en uw doelstellingen, uw internet strategie gaan bepalen.