SEO partnership

SEO partnership gaat veel verder dan enkel zorgen dat uw website wordt gepromoot. Daarom moet een goed SEO partnership niet enkel meer bezoekers opleveren, deze bezoekers moeten ook zoveel mogelijk doen wat u van hen verlangt zoals bijvoorbeeld producten kopen via uw webshop of actief participeren op uw forum.

Wat klanten te vertellen hebben over webdesigner Publi4u uit Kortrijk

Donald DoornaertDetagroup getuigt over de samenwerking
Ik kreeg duidelijke antwoorden op mijn vragen en voelde algauw dat er geen loze beloftes gedaan werden.
Greet Gevaert uit Kortrijk getuigt
Greet GevaertGreet Gevaert uit Kortrijk getuigt
Ik ervaar de samenwerking als heel goed, er is een snelle opvolging bij de vragen die ik heb en ik krijg alle hulp die ik nodig heb
Dranken Pauwels aan het woord
Dominique VanderstraetenDranken Pauwels aan het woord
Hun passie en overtuiging tot het welslagen van de doelstelling waren de grootste redenen om met hen in zee te gaan.
Auto Center Harelbeke praat over onze samenwerking
Christ DerieAuto Center Harelbeke praat over onze samenwerking
We hadden slechts 1 afspraak nodig vooraleer ze bij Publi4U aan de slag gingen. Het eerste ontwerp was meteen raak! Een bewijs dat ze weten waar ze mee bezig zijn.

SEO partnership met zoekmachine specialist Publi4U levert een aantal tips op

  • probeer aan een potentiële klant altijd zoveel mogelijk redenen te geven waarom hij jouw product zou kopen en niet dat van de concurrentie. Begin met een aantal algemene voordelen van een bepaald product en geef daarna een aantal voorbeelden uit de praktijk.
  • vergeet ook niet om aan de klant altijd de mogelijkheid te geven om te reageren. Dit kan op verschillende manieren. Bijvoorbeeld door hem de mogelijkheid te geven om in te schrijven voor een nieuwsbrief of een contactformulier te laten invullen.
  • zorg voor een uniek voordeel dat enkel bij jouw te vinden is en waardoor jij je echt onderscheid van de concurrenten.
  • maak bij het schrijven van teksten voor op uw website gebruik van goede titels en inleidingen. Als je wil dat mensen veel informatie in verband met jouw product opsteken moet je vanaf het begin de aandacht trekken en scherp houden. Enkel zo kan je potentiële klanten ook verder boeien.
  • maak gebruik van testimonials. Dit zijn korte stukjes tekst die geschreven of goedgekeurd zijn door een reeds tevreden klant. Potentiële klanten krijgen hierdoor een geruster gevoel omdat ze met hun eigen ogen kunnen zien dat er reeds veel tevreden klanten hen zijn voorgegaan.
  • zorg voor een vlot leesbare teksten. Deel teksten op in stukken paragraaf, stop reliëf in uw teksten, maak gebruik van opsommingtekens en leg klemtoon op bepaalde woorden door ze bijvoorbeeld in het vet te zetten of te onderlijnen.
  • geef aan het einde van een tekst nog een ultieme voorwaarde waarom een potentiële klant wel voor jouw product zou kiezen en niet dat van een concurrent.
  • zorg voor een snelle laattijd van uw website. Uit onderzoek is gebleken dat een site die traag laadt voor veel mensen reeds als onbetrouwbaar wordt ervaren. Maak dus bijvoorbeeld niet te veel gebruik van grote afbeeldingen of flash animaties. Ze mogen enkel gebruikt worden als ze dienen om een positief gevoel op te roepen.
  • als laatste stap doe je er goed aan om de hele tekst nog eens te overlopen. De tekst luidop voorlezen kan ervoor zorgen dat er af en toe soms rare kronkels naar boven komen.
  • stem de inhoud van uw teksten zo eenvoudig mogelijk op en zorg ervoor dat mensen die nieuw zijn in een bepaald (vak)jargon ook kunnen volgen. Klanten hebben namelijk niet graag het gevoel dat ze dom zouden zijn. Ook mensen die reeds vertrouwd zijn met een bepaalde materie zullen makkelijker kunnen volgen waar een tekst eenvoudig is opgesteld.

SEO partnership bij expert Publi4U betekent...

Als algemeen besluit kunnen we dus stellen dat SEO partnership niet als enig doel heeft het aantal bezoekers op een website te doen stijgen. Goed SEO partnership moet er namelijk voor zorgen dat de volledige website de uiteindelijke doelen die werden vooropgesteld ook worden bereikt.


Gerelateerde artikels

Zoekmachine vriendelijk

Zoekmachine vriendelijk

Indien u met uw website wenst te scoren bij een bepaalde doelgroep moet de site aan een bepaald aantal vereisten voldoen. Eén van de belangrijkste vereisten is dat website zo zoekmachine vriendelijk als mogelijk is opgebouwd. Enkel zo kan de website makkelijker worden opgenomen door de verschillende zoekmachines en zullen ook meer mensen de weg naar uw website vinden. Het zoekmachine vriendelijk maken van een website is natuurlijk een langdurig en complex proces

Hoe creëert u content die iedereen aanspreekt?

Hoe creëert u content die iedereen aanspreekt?

Contentmarketing is een begrip dat intussen al goed ingeburgerd is in de marketingwereld. Bedrijven zetten alles op alles op nuttige content te creëren voor hun klanten. Maar niet iedereen houdt van dezelfde soort content. Hoe creëert u dan content die iedereen aanspreekt?

Hoe overtuig je nu online?

Hoe overtuig je nu online?

Ook al is jouw onderneming of organisatie nog zo uniek, als uw website er niet in slaagt om bezoekers te overtuigen dan wordt het wel zeer lastig om klanten te werven. Webdesignbureau Publi4U helpt u deze dimensie succesvol toe te passen en ervoor te zorgen dat prospecten zich 'automatisch' aanmelden op uw site!