No cure no pay zoekmachine

No cure no pay betekent vrij vertaal geen oplossing, geen betaling. In het kort komt het er op neer dat bedrijven die werken volgens dit principe een bepaald resultaat garanderen. Indien om de één of andere reden het gewenste resultaat niet gehaald wordt, moet u als klant niets betalen.

Wat klanten te vertellen hebben over webdesigner Publi4u uit Kortrijk

Auto Center Harelbeke praat over onze samenwerking
Christ DerieAuto Center Harelbeke praat over onze samenwerking
We hadden slechts 1 afspraak nodig vooraleer ze bij Publi4U aan de slag gingen. Het eerste ontwerp was meteen raak! Een bewijs dat ze weten waar ze mee bezig zijn.
Bart De Malsche van bouwbedrijf Qubo
Bart De MalscheBart De Malsche van bouwbedrijf Qubo
Publi4u leverde ons een snelle, gebruiksvriendelijke site met een mooi design. En dit binnen de afgesproken termijn en budget.
Frank Lagae praat over onze samenwerking
Frank LagaeFrank Lagae praat over onze samenwerking
Publi4u heeft perfect kunnen realiseren wat Immo Lagae verlangde. Zij slaagden erin een professionele en toch klantvriendelijke website te creëren.
Donald DoornaertDetagroup getuigt over de samenwerking
Ik kreeg duidelijke antwoorden op mijn vragen en voelde algauw dat er geen loze beloftes gedaan werden.

Zoekmachine optimalisatie bedrijven

Veel zoekmachine optimalisatie bedrijven werken volgens dit principe. U moet bijvoorbeeld enkel betalen indien u voor de gewenste kernwoorden een top 10 positie behaald binnen de zoekresultaten van Google. Ook de zoekmachines zelf maken gebruik van het no cure no pay principe. U moet bijvoorbeeld enkel betalen indien een bezoeker effectief klikt op een bepaalde advertentie of wanneer u een bestelling binnen krijgt via uw website. Belangrijk bij het no cure no pay principe is om vooraf goed af te lijnen wat het beoogde resultaat is. Zo komen de verschillende partijen niet voor onaangename verrassingen te staan.


Gerelateerde artikels

Waarom de QR Code nog steeds nuttig is

Waarom de QR Code nog steeds nuttig is

Zo'n vijf jaar geleden was de QR Code hot in marketingland. Marketeers maakten hiervan gretig gebruik en de codes verschenen overal. De QR Code leek echter al snel over zijn hoogtepunt heen te zijn: sommigen hadden het zelfs over de dood van deze code. Maar nu is dit marketingtool terug aan zijn opgang bezig!

Hoe overtuig je nu online?

Hoe overtuig je nu online?

Ook al is jouw onderneming of organisatie nog zo uniek, als uw website er niet in slaagt om bezoekers te overtuigen dan wordt het wel zeer lastig om klanten te werven. Webdesignbureau Publi4U helpt u deze dimensie succesvol toe te passen en ervoor te zorgen dat prospecten zich 'automatisch' aanmelden op uw site!

Vernuftige schrijftips om zowel bezoekers als zoekmachines te overtuigen

Vernuftige schrijftips om zowel bezoekers als zoekmachines te overtuigen

U kan boeiende teksten schrijven voor uw website  maar wanneer deze niemand kan vinden heeft dit helaas weinig nut. Omgekeerd kunnen we ook hebben dat teksten zodanig goed geschreven zijn voor zoekmachines, maar dat ze helaas de lezer niet weten te boeien. Het komt er dus neer om beiden te overtuigen, maar hoe doet u dit best?