Google Analytics: Benchmarking

Om uw website te analyseren kan je via Google Analytics heel wat informatie verkrijgen. Een interessant gegevens is de Benchmarking.

Wat klanten te vertellen hebben over webdesigner Publi4u uit Kortrijk

Dranken Pauwels aan het woord
Dominique VanderstraetenDranken Pauwels aan het woord
Hun passie en overtuiging tot het welslagen van de doelstelling waren de grootste redenen om met hen in zee te gaan.
Auto Center Harelbeke praat over onze samenwerking
Christ DerieAuto Center Harelbeke praat over onze samenwerking
We hadden slechts 1 afspraak nodig vooraleer ze bij Publi4U aan de slag gingen. Het eerste ontwerp was meteen raak! Een bewijs dat ze weten waar ze mee bezig zijn.
Bart De Malsche van bouwbedrijf Qubo
Bart De MalscheBart De Malsche van bouwbedrijf Qubo
Publi4u leverde ons een snelle, gebruiksvriendelijke site met een mooi design. En dit binnen de afgesproken termijn en budget.
Frank Lagae praat over onze samenwerking
Frank LagaeFrank Lagae praat over onze samenwerking
Publi4u heeft perfect kunnen realiseren wat Immo Lagae verlangde. Zij slaagden erin een professionele en toch klantvriendelijke website te creëren.

Wat kanu doen met de Benchmarking?

Via de Benchmarking kan je uw website vergelijken met website van vergelijkbare grootte.  U kan eveens bepalen in welke categorie de andere websites waarmee u vergeleken wordt zich bevinden.  Klik daarvoor bovenaan op categorielijst openen.

Via de Benchmarking in Google Analytics krijg u een vergelijkende grafiek betreft:

  • Aantal bezoeken
  • Bouncepercentage
  • Aantal paginaweergaves
  • Gemiddelde tijd dat een bezoeker op uw site doorbrengt
  • Aantal pagina's die gemiddeld per bezoek bekeken worden
  • Het percentage nieuwe bezoeken

Wenst u meer informatie over hoe uw website gebruik kan maken van Google Analytics of u wilt meer weten over het Benchmarking, bel Google specialist Publi4U via 056 32 32 01.


Gerelateerde artikels

10 tips om de klantloyaliteit te verhogen

10 tips om de klantloyaliteit te verhogen

Vroeger konden klanten loyaal zijn zonder enige emotionele betrokkenheid. Maar deze tijd is voorbij! De positieve ervaringen met uw merk zijn tegenwoordig van cruciaal belang. Pas onderstaande tips toe en u zal een sterke klantloyaliteit kunnen opbouwen.

Het nut van een krachtige call-to-action

Het nut van een krachtige call-to-action

In de marketingwereld wordt vaak gesproken over een CTA of een call-to-action. Deze CTA's zijn belangrijk om een consument snel te motiveren een bepaalde actie te ondernemen.

Waarom nieuwsbrieven versturen nuttig is

Waarom nieuwsbrieven versturen nuttig is

Heel wat bedrijven denken onterecht dat nieuwsbrieven geen enkel nut heeft. Maar hiermee slaan ze de bal mis, e-mailmarketing heeft wel degelijk z'n nut!