E-mailing: Adressen bestand opbouwen
De kwaliteit van uw adressen bestand bij het verzenden van een e-mailing is bepalend voor het rendement van uw e-mailing. Het spreekt voor zich dat uw doelgroep de e-mailing moet ontvangen. Email adressen kopen en gebruiken om een e-mailing te verzenden is niet enkel daarom uit den boze. Ongewenste mail ontvangen is voor de meeste mensen een grote vorm van irritatie, wat uw imago kan beschadigen.
Wat klanten te vertellen hebben over webdesigner Publi4u uit Kortrijk
Om een kwalitatief email adressenbestand op te bouwen kan u volgende zaken doen
- Inschrijfformulier: plaats een inschrijfformulier op uw website zodat geïnteresseerde bezoekers gemakkelijk hun gegevens kunnen invullen
- Keuze geven: Geef inschrijvers de mogelijkheid om te kiezen in welke producten of diensten ze interesse hebben en waarover ze een e-mailing wensen te ontvangen
- Plaats van het inschrijfformulier op uw website: plaats het inschrijfformulier ook bij promoties of speciale acties, daar gaan bezoekers van uw website het vaakst kijken.
- Prijzen winnen: koppel een beloning aan het inschrijven voor uw nieuwsbrief. Verloot bijvoorbeeld bioscooptickets onder de inschrijvers.
- Exclusieve promoties: voer promoties die exclusief bestemd zijn voor mensen die inschreven zijn voor uw nieuwsbrief. Vermeldt dit duidelijk bij het inschrijfformulier.
- Tell a friend: plaats een formulier in uw e-mailing waarbij de ontvanger gemakkelijk het e-mailadres van een kennis kan opgeven.
Verstuur geen e-mailing naar mensen die er niet hebben om gevraagd.
Gerelateerde artikels
Laat uw website oppikken door Google
Investeren in een website die niet door Google wordt opgepikt, is verloren moeite. Vergelijk het met een telefoonnummer dat niemand kent. 80% van de bezoekers komt via Google terecht op een website die zoekmachinegeoptimaliseerd is. Hoog tijd dus om ervoor te zorgen dat ook uw website Google charmeert.
Aanmelden zoekmachine
Een zoekmachine is eigenlijk opgebouwd uit twee grote stukken. Aan deze ene kant is er de meest bekende kant die vaak door elke internetgebruiker gebruikt wordt. De gebruiker geeft een zoekwoord in voor een bepaald thema waarnaar hij op zoek is en hij krijgt een aantal resultaten te zien met websites die mogelijk interessant kunnen zijn.
Een bedrijfsvideo laten maken: de do's en dont's
Bedrijfsvideo's worden steeds vaker door ondernemingen ingezet binnen hun content marketing omdat deze tools hun boodschap krachtig tot de kijker kunnen brengen. Maar waarmee dient u rekening te houden tijden het maken van zo'n bedrijfsvideo?
Webdesigner Publi4U BV







©2025