Wat is een Sunrise periode?

Sunrise periodes dienen om uw domeinnaam veilig te stellen voordat een domeinkaper uw domeinnaam kan innemen. U kan een soort preregistratie uitvoeren voordat het grote publiek domeinnamen kan registreren. Meestal verloopt een Sunrise periode in verschillende fasen.

Wat klanten te vertellen hebben over webdesigner Publi4u uit Kortrijk

Yoeri LefevreYoeri Lefevre van Yuna Wellness uit Marke getuigt!
Creatieve opmaak van stijlvolle websites, kwalitatieve communicatie, snelle respons, ...en dit alles aan een meer dan correcte prijs.
Steven Opbrouck uit Waregem getuigt!
Steven OpbrouckSteven Opbrouck uit Waregem getuigt!
Geweldige samenwerking en resultaat!Ik ben ontzettend tevreden met de diensten van Publi 4 You Webdesign.
Henk FeysHenk Feys praat over de samenwerking met Publi4u
Trots om samen te werken met Publi4u.  Ze staan altijd klaar voor een woordje uitleg (en een koffie...)
Anne Vertongen van B&B Au Grenier aan het woord
Anne VertongenAnne Vertongen van B&B Au Grenier aan het woord
We hebben reeds jarenlange een vlotte samenwerking.  De professionele inbreng van het team die een duidelijke meerwaarde aan de website heeft gegeven.

De Sunrise periode voor de .ASIA domeinnamen ziet er als volgt uit

  • Fase 1 is voorbehouden voor regeringen
  • Fase 2 is bestemd voor merkhouders
  • Fase 3 voor Aziatische entiteiten en vennootschappen

Gerelateerde artikels

Web hosting: er bestaan verschillende soorten webhosting

Web hosting: er bestaan verschillende soorten webhosting

Webruimte is ruimte op een webserver waar op u de bestanden van uw website kan plaatsen. Het huren van webruimte gebeurd bij een hostingbedrijf ook wel webhost of hosting provider genoemd.

Te veel kmo's hebben nog geen site uit angst voor prijs, lage opbrengst en complexiteit

Te veel kmo's hebben nog geen site uit angst voor prijs, lage opbrengst en complexiteit

Website? Neen, bedankt Ook in het Belgische bedrijfsleven gaapt een digitale kloof. Terwijl de grotere kmo, met meer dan twintig werknemers, doorgaans over een website beschikt, blijkt dat bij kleinere kmo's veel minder het geval. Te duur, te moeilijk en eigenlijk niet nodig, klinkt het vaak. Al kloppen die argumenten niet altijd met de realiteit.

Communicatie: een aantal hoofdzonden die u moet vermijden

Communicatie: een aantal hoofdzonden die u moet vermijden

Communiceren is voor een bedrijf enorm belangrijk. Zonder communicatie kan men geen klanten werven of potentiële klanten overtuigen om net voor dat bedrijf te kiezen. Uiteraard bestaat er goede en slechte communicatie. Deze laatste vorm willen we absoluut vermijden.