Verbeter uw e-mail marketing

E-mail marketing is een activiteit die je helpt om uw omzet te vergroten. Door het sturen van een nieuwsbrief hou je contact met je huidige klanten en vergroot je het aantal ambassadeurs. Een effectief marketinginstrument dat zijn impact niet zal missen.

Wat klanten te vertellen hebben over webdesigner Publi4u uit Kortrijk

Yoeri LefevreYoeri Lefevre van Yuna Wellness uit Marke getuigt!
Creatieve opmaak van stijlvolle websites, kwalitatieve communicatie, snelle respons, ...en dit alles aan een meer dan correcte prijs.
Steven Opbrouck uit Waregem getuigt!
Steven OpbrouckSteven Opbrouck uit Waregem getuigt!
Geweldige samenwerking en resultaat!Ik ben ontzettend tevreden met de diensten van Publi 4 You Webdesign.
Henk FeysHenk Feys praat over de samenwerking met Publi4u
Trots om samen te werken met Publi4u.  Ze staan altijd klaar voor een woordje uitleg (en een koffie...)
Anne Vertongen van B&B Au Grenier aan het woord
Anne VertongenAnne Vertongen van B&B Au Grenier aan het woord
We hebben reeds jarenlange een vlotte samenwerking.  De professionele inbreng van het team die een duidelijke meerwaarde aan de website heeft gegeven.

Button op iedere pagina

Prioritair bij het versturen van een nieuwsbrief is logischerwijs het verzamelen van e-mailadressen van mensen die geïnteresseerd zijn in uw product of dienst. Dit kan aan de hand van een button op uw website waar uw klanten of potentiëleklanten zich kunnen inschrijven voor het ontvangen van uw nieuwsbrief. Het is belangrijk de link "inschrijven nieuwsbrief" op elkepagina van de website op te nemen. De meeste bezoekers komen op de website terecht via een zoekmachine. Ze landen dan niet op de homepagina, maar op een pagina gerelateerd aan de gezochte term. Kies op elke pagina voor een plek die in het oog springt.

Teaser

Alleen een button of banner met "inschrijven nieuwsbrief" is niet genoeg. De bezoeker moet overgehaald worden zich in te schrijven. Onderzoek geeft aan dat het effectief is een blokje te maken met bijvoorbeeld een teaser "Blijf op de hoogte van" of een actiebutton zoals "Schrijf u nu in". Een call to action zet de bezoeker daadwerkelijk aan om iets te ondernemen op uw website.

Wees consequent

Bij de strategie voor het versturen van een nieuwsbrief is de frequentie en het tijdstip van verzending belangrijker dan u zou denken. Beslis vooraf hoe vaak en wanneer je gaat versturen. Er zijn allerlei overwegingen die daarbij een rol spelen. Maar hou het eenvoudig. Wanneer zou u zelf een e-mail willen ontvangen? Vergelijk het met de krant. Iedereen vindt het prettig om op hetzelfde tijdstip van zijn krant te kunnen genieten.. Niet?

E-mailmodule in ons CMS-systeem

Webdesignbureau Publi4U uit Kortrijk maakt het u graag gemakkelijk! In onze CMS-systeem is het mogelijk om een e-mailmodule te integreren. Deze geïntegreerde e-mailmodule is een gebruikersvriendelijke manier om in eigen beheer nieuwsbrieven op te maken en te mailen naar een groot aantal e-mailadressen. 

Ook snel uw doelgroep bereiken?

Laat uw website met geïntegreerde e-mailmodule bouwen door webdesignbureau Publi4U of laat u helpen bij het het opstellen van uw nieuwsbrief. Contacteer ons vandaag nog door te bellen naar 056/32 32 01 of vul het contactformulier in.


Gerelateerde artikels

Het geheim van mond-tot-mondreclame online en offline

Het geheim van mond-tot-mondreclame online en offline

De beste manier om een boodschap gemakkelijk en snel te verspreiden is de zogenaamde mond-tot-mondreclame (of word-of-mouth) via zowel de offline als de online wereld.

Niche websites opzetten en concentreren op een bepaald trefwoord

Niche websites opzetten en concentreren op een bepaald trefwoord

Stel je hebt een webshop die reeds voldoet aan alle voorwaarden om hoog te scoren in Google of andere zoekmachines.  De verkoop loopt als een trein maar je voelt dat er nog veel meer uit te halen valt.  Dan kan je het overwegen om niche websites op te zetten.

Klantenloyaliteit versterken door strategische online en offline communicatie

Klantenloyaliteit versterken door strategische online en offline communicatie

Klantenloyaliteit vormt een belangrijke strategie binnen een organisatie die haar sterke positie in de markt wil behouden. Een organisatie die een band schept met haar klant kan het onderscheid maken.  Hierdoor zullen klanten minder snel geneigd zijn om over te stappen naar de concurrent.