Online adverteren om uw doelgroep te bereiken

Online adverteren kent de laatste jaren een enorme stijging! En dat is meer dan normaal ook aangezien consumenten steeds vaker eerst informatie via het internet opzoeken vooraleer ze een definitieve keuze maken over de gewenste producten en/of diensten.

Wat klanten te vertellen hebben over webdesigner Publi4u uit Kortrijk

Greet Gevaert uit Kortrijk getuigt
Greet GevaertGreet Gevaert uit Kortrijk getuigt
Ik ervaar de samenwerking als heel goed, er is een snelle opvolging bij de vragen die ik heb en ik krijg alle hulp die ik nodig heb
Dranken Pauwels aan het woord
Dominique VanderstraetenDranken Pauwels aan het woord
Hun passie en overtuiging tot het welslagen van de doelstelling waren de grootste redenen om met hen in zee te gaan.
Auto Center Harelbeke praat over onze samenwerking
Christ DerieAuto Center Harelbeke praat over onze samenwerking
We hadden slechts 1 afspraak nodig vooraleer ze bij Publi4U aan de slag gingen. Het eerste ontwerp was meteen raak! Een bewijs dat ze weten waar ze mee bezig zijn.
Bart De Malsche van bouwbedrijf Qubo
Bart De MalscheBart De Malsche van bouwbedrijf Qubo
Publi4u leverde ons een snelle, gebruiksvriendelijke site met een mooi design. En dit binnen de afgesproken termijn en budget.

Voordelen van online adverteren

Online adverteren wordt ingezet om meer naamsbekendheid te krijgen, meer consumenten te bereiken, zich te onderscheiden van de markt, een netwerk te creëren, nieuwe klanten te vinden, website traffic te genereren,...

Het grote voordeel aan online adverteren is dat de meetbaarheid. U kan de respons, effectiviteit en resultaten meten en waar nodig bijsturen. Naast conversiestatistieken per bezoeker kan u ook algemene rendement statistieken raadplegen zoals:

  • aantal vertoningen van de online advertentie
  • aantal bezoekers die doorklikten op de online advertentie
  • welke zoekwoorden vaak gebruikt worden
  • welke advertentie de meest effectieve is
  • ...

Meerdere online adverteermogelijkheden

Creëren van naamsbekendheid

Door online te adverteren bij uw doelgroepen is het mogelijk om op korte tijd uw bedrijf of onderneming onder de aandacht te brengen.

Introduceren van nieuwe producten of diensten

Wanneer u een nieuw product lanceert, kan u deze via online adverteren in de kijker plaatsen. Deze techniek blijkt zeer succesvol te zijn!

Werven van werknemers

Online rekrutering is de nieuwe manier om nieuwe werknemers aan te werven. Via online advertenties zal het rekrutering minder tijd vragen waardoor u de kosten kunt beperken.

Online rekruteren van werknemers

Online klanten werven

Via het internet kan u doelgericht adverteren. Zo kan u uw doelgroep veel effectiever bereiken en stimuleren tot een aankoop of tot een aanvraag voor meer informatie. 

Remarketing

Dankzij remarketing is het mogelijk om te adverteren bij mensen die vroeger al de website bezocht hebben, maar nog geen actie ondernomen hebben. Hierdoor benadert u de consumenten die eerder al interesse in uw producten en/of diensten toonden, en probeert u hen opnieuw naar uw website te brengen.

Meer informatie nodig over online adverteren?

Contacteer online communicatiespecialist #company# via 056 32 32 01 of vul het contactformulier in. We helpen u zeer graag verder!


Gerelateerde artikels

Marketing, uw bedrijf vaart er wel bij

Marketing, uw bedrijf vaart er wel bij

De verkoop van uw producten of diensten is essentieel voor het voortbestaan van uw onderneming. Met een goed marketingplan trekt u meer klanten aan en verhoogt u uw verkoop. Het rendement van uw onderneming hangt af van uw marketinginspanningen. Marketing is essentieelvoor ondernemers.

Positionering

Positionering

De markten raken alsmaar voller, klanten worden kritischer en concurrenten gaan er ook steeds vaker harder tegen aan. Het volstaat de dag van vandaag dus al lang niet meer om enkel een goed product te hebben. Bedrijven moeten gaan nadenken over hun klanten, concurrenten, producten en de positionering van het eigen bedrijf binnen dit alles.

Checklist voor een gewenste direct marketing respons

Checklist voor een gewenste direct marketing respons

Het komt al wat vaker voor: de mailing, waar je zoveel aandacht aan gegeven hebt, levert niet het gewenste resultaat op. Hebben de direct mailings hun tijd gehad of kunnen we dit probleem nog oplossen? Hieronder vind je enkele richtlijnen en ideeën om de respons op je mailing te verbeteren. Laten we samen je mailing redden!