De verschuiving van het online zoeken

In de wereld van online marketing, laten het zoeken en social media nog steeds een enorme groeiontwikkeling zien. De zoekmachine is niet langer de enige manier om online te zoeken. Tegenwoordig zijn ook Twitter, Youtube en Facebook zoekkanalen. Deze doorzoeken alleen binnen de eigen applicatie en worden daarom ook vertical genoemd.

Wat klanten te vertellen hebben over webdesigner Publi4u uit Kortrijk

Yoeri LefevreYoeri Lefevre van Yuna Wellness uit Marke getuigt!
Creatieve opmaak van stijlvolle websites, kwalitatieve communicatie, snelle respons, ...en dit alles aan een meer dan correcte prijs.
Steven Opbrouck uit Waregem getuigt!
Steven OpbrouckSteven Opbrouck uit Waregem getuigt!
Geweldige samenwerking en resultaat!Ik ben ontzettend tevreden met de diensten van Publi 4 You Webdesign.
Henk FeysHenk Feys praat over de samenwerking met Publi4u
Trots om samen te werken met Publi4u.  Ze staan altijd klaar voor een woordje uitleg (en een koffie...)
Anne Vertongen van B&B Au Grenier aan het woord
Anne VertongenAnne Vertongen van B&B Au Grenier aan het woord
We hebben reeds jarenlange een vlotte samenwerking.  De professionele inbreng van het team die een duidelijke meerwaarde aan de website heeft gegeven.

Nieuwe zoekkanalen

Socialmedia is hot en hard op weg het nieuwe zoekkanaal te worden. U als ondernemer zal moeten overwegen om meerdere sociale zoekkanalen zoals Youtube, Facebook, Twitter en de mogelijkheden van mobielinternet in te zetten om uw marketingdoelstellingen te bereiken. Internet wordt steeds dynamischer. Kijk maar naar de veranderende consumentenbehoeften naar informatie, consumptie en vooral het delen met anderen. Al deze veranderingen bieden u de kans om een marketingstrategie in te zetten waarin de disciplines zoeken, socialmedia en content samensmelten.

Hongerige consument

Er wordt gezegd dat de toekomst van de marketing het beste uit deze drie disciplines (zoeken, sociale media en content) naar boven zal halen. Omdat er zoveel online informatiebronnen zijn, zal de verkoopcyclus langer worden. (Potentiele) Klanten verwachten in reclame meer voorgeschoteld te krijgen dan alleen maar toepassingen en voordelen van een product gevolgd door een call to action. ‘Beter’ wordt het woord van de toekomst. Betere content en betere zichtbaarheid op alle plekken waar consumenten informatie vandaan halen. Consumenten verwachten niet alleen datgene te vinden op een zoekmachine waar ze naar op zoek zijn, maar zoeken interactie met de resultaten door commentaar te geven, te beoordelen en deel te nemen tot het kopen.

Dynamische toekomst 

De toekomst van marketing is dynamisch, uitdagend en veelbelovend voor organisaties die zich kunnen committeren aan een proces van testen, binden, coördineren van crosschannel inspanningen en verfijning van content. U zal met andere woorden gretig gebruik moeten maken van alle mogelijkheden die het internet biedt, en dat zij er heel wat!

Meer weten over uw mogelijkheden?

Webdesigbureau Publi4U uit Kortrijk is specialist op gebied van het hele "internetgebeuren". Wij kunnen u helpen beter gebruik te maken van het wereldwijde web om zo meer omzet te genereren. Bel ons vandaag nog op 056 32 32 01 of vul het contactformulier in.


Gerelateerde artikels

Gevonden worden in zoekmachines zoals Google

Gevonden worden in zoekmachines zoals Google

Een website bouwen of restylen kan nuttig zijn, zeker als uw website niet voorkomt in de zoekresultaten van zoekmachines. Gevonden worden in zoekmachines zoals Google is een absolute must om uw website rendabel te maken.

Linkbuilding: external linking: page rank van uw website verhogen

Linkbuilding: external linking: page rank van uw website verhogen

External linking of het zoeken van externe links die naar uw website verwijzen is erg belangrijk om de page rank van uw website te verhogen. Google houdt niet enkel rekening met het feit of een zoekwoord in uw website voorkomt. Om verfijnde SERPS (Search Engine Result Pages), zoekresultaten weer te geven houdt Googlebot eveneens rekening met het aantal links van uit externe websites die er naar uw website liggen. U kan het aantal externe links naar uw website verhogen door uw website aan te melden bij webdirectories, portaal sites,...

Google optimalisatie: uw site bovenaan in Google

Google optimalisatie: uw site bovenaan in Google

Uw website bovenaan in Google terugvinden, het is een hele opgave. Veel website bouwers slagen er in sites te ontwikkelen met een prachtig webdesign. Jammergenoeg wordt Google optimalisatie vaak uit het oog verloren zodat het rendement van de mooie website niet denderend is.