Ook Service Direct vergeet de mobiele gebruiker niet! Responsieve websites versterken bovendien de gebruikservaring aangezien surfers niet steeds moeten inzoomen om de gewenste informatie terug te kunnen vinden.
Gebruiksvriendelijk content management systeem voor de webshop
Dankzij het gebruiksvriendelijk content management systeem (CMS) kan Service Direct op eenvoudige wijze bestelde keuringen verzamelen. Bovendien krijgt de CMS-beheerder telkens een mailtje wanneer iemand een bestelling geplaatst heeft of het contactformulier heeft ingevuld.
Het bestelling overzicht kent een slimme kleurenlegende zodat duidelijk wordt welke bestellingen geannuleerd of reeds betaald zijn en welke nog moeten betaald worden.
Via de website kunnen klanten een klantgetuigenis invullen. Deze getuigenis verschijnt niet onmiddellijk online maar dient eerst goedgekeurd te worden door de CMS-beheerder. Op die manier kan er controle bewaard worden zodat er geen sprake kan zijn van spam.
Zelf nood aan een goede webshop?
Aarzel niet om ons te contacteren via 056 32 32 01 of om ons contactformulier in te vullen. Een krachtige webshop zal scoren bij uw (potentiële) klanten!